اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

فعالیت های فرهنگی هنری، عامل مهمی برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است

فعالیت های فرهنگی هنری، عامل مهمی برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، فعالیت های فرهنگی هنری را عامل مهمی برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد بیان کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری برای تحقق این امر، از این ظرفیت ها برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز دوشنبه در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و نیز تعدادی از مدیران کانون های فرهنگی هنری فعال و برتر استان با وی افزود: استفاده از ظرفیت ها از مسایلی است که در کانون های فرهنگی هنری مساجد باید به آن توجه ویژه شود.

وی، فعالیت های مرتبط با سرود، نقاشی و ... را از ظرفیت ها برشمرد و ادامه داد: برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد باید از فعالیت های دارای جاذبه از جمله سرود و سایر فعالیت های فرهنگی هنری بهره گرفت.

مطیعی با تاکید بر اینکه برای کانون ها باید فعالیت ها تبیین و مشخص شود اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد هم باید با هماهنگی امامان جماعت به عنوان محور مساجد فعالیت نمایند تا نتایج بهتری بگیرند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و شعار امسال 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: دانشجویان، روحانیون، مداحان و ... از مخاطبان اصلی این امر هستند و باید برای تحقق این فرمایش مقام معظم رهبری اقدام و تلاش نمایند.

امام جمعه سمنان در این برنامه سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) را تبریک گفت و با اشاره به ویژگی های قمر بنی هاشم در تبعیت از ولی و امام زمان خود، بر ضرورت تقویت ایمان و بصیرت تاکید کرد.

۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ۰۷:۲۵
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |