اخبار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان :

برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، کار مهم و زیربنایی فرهنگی در این عرصه است

برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، کار مهم و زیربنایی فرهنگی در این عرصه است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در این استان خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب کار مهم و زیربنایی فرهنگی در این عرصه است.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،فرشید فلاح در نشست هماهنگی و مشورتی برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان، سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان و سایر اعضا در استانداری سمنان افزود: این نمایشگاه باید به گونه ای باشد که دارای جاذبه مناسب برای جذب افراد به ویژه بدحجابان و بی حجاب ها باشد.

وی، تعیین نام مناسب برای نمایشگاه را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و ادامه داد: این نمایشگاه باید در سه بخش مختلف برگزار شود که شامل بخش لباس های بومی و محلی که نقشی مهم و دارای جاذبه برای تولید پوشاک اسلامی دارد، ایجاد بخش فروشگاهی با هدف ارائه لباس های اجتماعی برای خانواده ها و بخشی نیز به طراحان لباس استان اختصاص یابد تا آثار خود را به نمایش گذارند.

فلاح با اشاره به اهداف دشمنان در ارائه مدهای متنوع برای جذب جوانان و نوجوانان تاکید کرد: در این نمایشگاه باید طرح های خوب و مناسب  برای جوانان ارائه شود تا برای این قشر جامعه جذابیت داشته و لباس های مناسب اجتماعی را در قالب آن در جامعه توسعه دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، شهریور را بهترین زمان برای برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در استان سمنان معرفی کرد و گفت: پیشنهاد می شود در دو شهر اصلی سمنان و شاهرود این نمایشگاه در بازه های مختلف زمانی برپا شود.

در این نشست سایر شرکت کنندگان دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص چگونگی برپایی این نمایشگاه  ارائه کردند.

 

۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۱
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |