اخبار

برگزاری یکصد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری

برگزاری یکصد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری
یکصد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با بررسی ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در فرمانداری ری برگزار شد.

به گزارش روابط ‌عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی شاهچراغی امام جمعه‌ شهرری، حمید زمانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، سیدعلی یزدیخواه نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، عباس سلیمی معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، سیدحسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و سایر اعضا برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام شاهچراغی رئیس شورا ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت، سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و واقعه خونین 15 خرداد سال 1342 را گرامی داشت.

وی افزود: ما باید رهرو و ادامه‌دهنده خوب حرکت انقلاب اسلامی به رهبری روحانیت، علمای دین و مراجع تقلید باشیم.

در این نشست عباس سلیمی معاون فرهنگی و امور زائران آستان حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: طرح استعدادیابی، آوای قرآن در سطح روستاهای شهرری و اجرای روخوانی قرآن در مدارس و مساجد و حسینیه‌ها اجرا شد و خوشبختانه استقبال خوبی شده است و ما باید اولویت کار خود را در روستاهای اطراف شهرری در نظر بگیریم.

 سپس سید علی یزدیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، قول پیگیری طرح قرآنی و پیشنهاد برنامه های ورزشی در فصل تابستان با یاد شهیدسلیمانی و شهید صیاد خدایی را ارائه داد.

در پایان جلسه، سیدحسن صفوی دبیر شورای فرهنگ عمومی در خصوص برنامه‌های فرهنگی هنری در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی توضیحاتی بیان کرد.

۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۴۸
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |