اخبار

وزیر فرهنگ و ارشاد: مسائل و مشکلات فرهنگی رباط کریم با قید فوریت در بازه زمانی یکساله حل خواهد شد

وزیر فرهنگ و ارشاد: مسائل و مشکلات فرهنگی رباط کریم با قید فوریت در بازه زمانی یکساله حل خواهد شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تجهیز و نوسازی بلک باکس فرهنگسرای ایمان پرند و خرید و ساخت ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم، روز جمعه ششم خردادماه محمدمهدی اسماعیلی به نمایندگی از رییس جمهور بهمراه خراسانی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران،حجت الاسلام ترابی امام جمعه رباط کریم، احمدی فرماندار رباط کریم، حجت الاسلام کاظمی امام جمعه پرند، عسگری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نخبگان و هنرمندان و خبرنگاران در سفر استانی، ماه جاری در نشست و ملاقات مردمی با مردم شهرستان رباط کریم در فرمانداری  اظهار داشت: مشکلات مطروحه از سوی نخبگان و مردم به رییس جمهور منتقل خواهد شد تا مشکلات با تصمیمات مناسب گرفته شود.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات پرند و رباط کریم پیچیده است و این نارسایی باید حل شود افزود: مسائل و مشکلات فرهنگی شهرستان رباط کریم با قید فوریت در بازه زمانی یکساله حل خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: فرهنگسرای پرند و استقرار اداره مناسب برای ارشاد رباط کریم در دستور کار اداره کل ارشاد استان تهران قرار بگیرد.

در ادامه اسماعیلی از کارخانه تولید لوازم التحریر و بازی، پروژه‌های نیمه تمام تصفیه خانه، کمربندی جنوبی و مشکلات منطقه کم برخوردار آبشناسان و اراضی احداث مسکن اقدام ملی در پرند بازدید کرد.

اسماعیلی گفت: مصوبات دولت برای شهرستان رباط کریم باید جهادی پیگیری و با زمانبندی مناسب به سرانجام برسد.

وی به موقعیت ویژه شهرستان رباط کریم اشاره کرد و گفت: اتصال شهر پرند به شاهراه ارتباطی الغدیر می تواند دسترسی مردم را به شهرهای مختلف افزایش دهد.

در ادامه محمد مهدی اسماعیلی و هیأت همراه از شهر جدید پرند بازدید کردند.

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایندگی از دولت از تمامی فازهای شهر پرند و همچنین فرهنگسرای ایمان بازدید بعمل آورد و در خصوص زیر ساخت های اجتماعی شهر پرند دستورات لازم را صادر کرد.

۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۱۹
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |