اخبار

برپایی اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش رامند ( شهرستان بویی زهرا )

برپایی اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش رامند ( شهرستان بویی زهرا )

اولین جلسه شورای فرهنگ  عمومی بخش رامند از توابع شهرستان بوئین زهرا درروز یکشنبه مورخ 1401/01/21 برگزارشد.

در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین انصاری ، امام جمعه شهردانسفهان و در محل دفتر ایشان برگزار شد، شهردار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا، رئیس دادگاه بخش رامند، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی و سایر اعضای حقوقی و حقیقی حضور داشتند. در ابتدای جلسه امام جمعه دانسفهان ضمن  خیرمقدم به حاضرین در جلسه، به معضل سرقت در سطح بخش و همچنین ایجاد مرکز مشاوره اشاره کردند و افزودند در روزهای اخیر شاهد افزایش سرقت در سطح بخش هستیم و خواستار پیگیری این موضوع شدند.ایشان همچنین به مرکز مشاوره خانواده اشاره کردند و ضمن تشکر از شهردار و شورای اسلامی شهر، خواستار تقویت این مرکز شدند.

در ادامه ابوالفضل جهانگیربخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین، با اشاره به دستور جلسه، توضیحات کوتاهی درباره شورای فرهنگ عمومی و همچنین جایگاه و وظایف آن ارائه نمود. ایشان با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی بعد از شورای اداری، مهمترین شورای بخش محسوب می شود ، خواستار تشکیل به موقع جلسات و اجرای مصوبات آن شد.

در ادامه جلسه، انصاری رامندی بخشدار رامند ضمن تقدیر از تشکیل جلسه، آمادگی مجموعه بخشداری را برای کمک به اجرائی شدن مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی بخش اعلام کردند.در این جلسه همچنین حاضرین در جلسه به ارائه دیدگاه های خود در خصوص دستور جلسه پرداختند.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۸:۴۹