اخبار

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

تولیدکنندگان پوشاک اسلامی و هم راستا با ارزش های انقلاب باید حمایت شوند

تولیدکنندگان پوشاک اسلامی و هم راستا با ارزش های انقلاب باید حمایت شوند
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در حوزه لباس، باید از تولیدکنندگان پوشاک اسلامی و هم‌راستا با ارزش های انقلاب حمایت شود.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد امروز سه شنبه (۳٠ فروردین ماه) در هفتادمین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان، اظهار کرد: چندین سال است که مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال، از واژه اشتغال استفاده می کند که نشانه اهمیت موضوع و تاکید رهبری بر اشتغال زایی است.

وی با بیان اینکه اشتغال با معیشت مردم رابطه مستقیم دارد، افزود: برای تحقق شعار سال و اجرای فرامین مقام معظم رهبری باید اقدام شود و در کنار آن، توجه به فرهنگ و فعالیت های فرهنگی امری ضروری است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خوزستان ادامه داد: در حوزه لباس، باید از تولیدکنندگان پوشاک اسلامی و هم‌راستا با ارزش های انقلاب حمایت شود.

حجت الاسلام موسوی فرد بیان کرد: با برگزاری نمایشگاه ها و ایجاد فضای مناسب برای مردم، دسترسی به پوشاک متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی آسان شود و قیمت ها به گونه ای باشد که توان خرید مردم نیز تسهیل یابد.

وی در پایان گفت: با افزایش تولیدات و حمایت تولیدکنندگان در تهیه پوشاک ایرانی اسلامی، میزان تاثیرگذاری را افزایش داده و میزان نفوذ و تهاجم فرهنگی دشمنان را کاهش دهیم.

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۲۰:۴۷