اخبار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

رصدخانه فرهنگی رشت در تالار مرکزی راه اندازی می شود

رصدخانه فرهنگی رشت در تالار مرکزی راه اندازی می شود
ثقتی از راه اندازی رصدخانه فرهنگی رشت در تالار مرکزی شهر خبر داد و گفت: سند توسعه فرهنگ قرآنی استان از دیگر نقاط عطف شورای فرهنگ‌ عمومی است.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی، رضا ثقتی در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان که با حضور «سید مجید امامی» دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در بیت نماینده ولی فقیه برگزار شد با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ماهانه شورای فرهنگ عمومی به راه اندازی رصدخانه فرهنگی گیلان اشاره کرد و گفت این رصدخانه به زودی در تالار مرکزی رشت راه اندازی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  این رصدخانه را از نقاط عطف شورای فرهنگ عمومی در سال جاری دانست و افزود: سند توسعه فرهنگ قرآنی استان از دیگر نقاط عطف شورای فرهنگ‌ عمومی است. 

وی با اشاره به تشکیل شورای پژوهشی شورای فرهنگ عمومی استان اظهارکرد: شورای فرهنگ عمومی کشور ۱۵ سرفصل در موضوعات فرهنگی ارائه کرد که همین سرفصل ها اولویت شورای فرهنگ عمومی گیلان است که مصادیق استانی زیرمجموعه این سرفصل ها قرار می گیرد.

ثقتی با اشاره به آغاز کنگره میرزاکوچک در گیلان خاطرنشان ساخت: این‌کنگره از امروز با اعطای احکام به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۲۳