اخبار

برپایی بستمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه ( استان قزوین )

برپایی بستمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه ( استان قزوین )
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه : امروز شیطان بزرگ آمریکا با فریب کشورها و وارنه جلوه دادن حقیقت در جنگ رسانه ای ، می خواهد توان و استقلال کشور را وارنه نشان دهد .
بیستمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه در روز دوشنبه 1400/12/16 در محل سالن جلسات شورای شهر اقبالیه برگزار گردید .

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه ، ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان و ولادت باسعادت ابا عبدالله الحسین (ع ) و روز پاسدار و همچنین میلاد حضرت ابوالفضل العباس ، روز جانباز را به حاضرین به ویژه جانبازان حاضر در جلسه تبریک گفتند و افزودند : امنیت و قدرت دفاعی و سیاسی کشور را مدیون شهدا و جانبازان هستیم . در آیه "تِبْیاناً لِکُلِّ شَیْ‏ء" (سوره نحل:89) کلمه تبیان به معنای نهایت وضوح و روشنی بوده و مراد از عبارت "کل شیء"، معارف فطری است که ریشه در ضمیر انسان دارد و قرآن نیز به عنوان "ذکر" این معارف را یادآوری نموده تا اتمام حجت نماید.
سید مرتضی فاطمیان افزودند : ایمان راسخ و اتکال به خداوند بزرگ در طول 8 سال دفاع مقدس ، سرمایه گرانسنگی بود که استکبار جهانی را به زانو درآورد. امروز شیطان بزرگ آمریکا با فریب کشورها و وارنه جلوه دادن حقیقت در جنگ رسانه ای ، می خواهد توان و استقلال کشور را وارنه نشان دهد و ما با فرهنگ سازی ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس ، در این جنگ رسانه ای پیروز و موفق خواهیم شد.

در ادامه جلسه شهریار پرهیزکاری دبیر شورای فرهنگ عمومی ، با تبریک روز جانباز و خیرمقدم به مدعوین نشست، گزارشی از مصوبات قبلی شورا بیان نمودند و اجرایی شدن حدود ۹۵ درصد مصوبات را نشان از کارامدی و تعهد اعضای شورا دانستند .  در پایان جلسه از ۳ نفر جانباز بالای۵۰% تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۵۴