اخبار

برگزاری کارگروه عفاف و حجاب استان سمنان با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور

برگزاری کارگروه عفاف و حجاب استان سمنان با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
کارگروه عفاف و حجاب استان سمنان با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در این نشست جمعی از فعالان مد و لباس و تولیدکنندگان حضور داشتند و به بیان مسایل و مشکلات و برنامه های خود در عرصه تولید و ارائه البسه ایرانی اسلامی پرداختند.

شرکت کنندگان با اشاره به فعالیت های خود، خواستار حمایت و تسهیلات لازم برای توسعه صنعت تولید البسه ایرانی و اسلامی شدند و بر رفع برخی از مقررات و ضوابط که مانع از این امر است تاکید کردند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز در این نشست به سوالات و درخواست های فعالان مد و لباس استان سمنان پاسخ داد و گفت: برای ارائه تولیدات و طراحی های لباس استان سمنان، نگارخانه برج میلاد تهران در خرداد آینده به این استان اختصاص می یابد.

سیدمجید امامی، بر فعالتر شدن طراحان و ارائه طرح های مناسب برای تولید و ارائه البسه ایرانی اسلامی تاکید کرد و گفت: دبیرخانه مد و لباس کشور از این طرح ها که مطابق با شرایط دینی و ارزشی و ایرانی باشد حمایت می کند.

 دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این نشست ایجاد انجمن مد و لباس استان سمنان را نیز به فعالان این عرصه پیشنهاد کرد.

نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این نشست توضیحاتی در خصوص شرایط صدور مجوز صنفی و فعالیت تولیدکندگان و فعالان البسه ارایه کرد.

۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۰۱