اخبار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران خبر داد؛

استفاده از ظرفیت های مردمی در حوزه های فرهنگی اجتماعی و هنری استان تهران

استفاده از ظرفیت های مردمی در حوزه های فرهنگی اجتماعی و هنری استان تهران
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه فرهنگ مسئله زودبازده نیست و یک کار بلندمدت است گفت: ظرفیت های مردمی در حوزه های فرهنگی اجتماعی و هنری به کارگیری می شود.

محمد خراسانی زاده عصر سه شنبه در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران که با حضور محسن منصوری استاندار تهران برگزار شد؛ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه هر یک از مناطق شهر تهران به اندازه یکی از شهرستان‌ها جمعیت دارد در این جلسه برای تشکیل شورای فرهنگ عمومی و امر به معروف و نهی از منکر در استان و شهر تهران تصمیم گیری شد.

خراسانی زاده گفت: در شورای فرهنگ عمومی مناطق، هم از ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری به کار گرفته می‌شود و هم از نهادهای حاکمیتی که دارای پایگاه هستند استفاده می‌شود.

وی در خصوص تعامل شورا با مردم عنوان داشت: مردم می‌توانند با استفاده از پایگاه اینترنتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند و این موارد در شورای فرهنگ عمومی بازگو خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بیان داشت: شورای فرهنگ عمومی از بالاترین سطح هماهنگی اجتماعی در استان برخوردار است و نهادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی و هنری می‌توانند با تعامل و هدف گذاری مشترک، فعالیت‌های فرهنگی را متمرکزتر انجام دهند.

خراسانی زاده اظهار داشت: اگر این شورا نبود همگرایی کنونی وجود نداشت و رویکردهای کلان یکپارچه‌تر نمی‌شد؛ باید بدانیم که فرهنگ مسئله ای زودبازده نیست و یک کار بلندمدت و ریشه‌ای می‌باشد.

۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۰۱
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |