اخبار

فراخوان بخش علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی

فراخوان بخش علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی
هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی به دلیل گسترش بیماری کرونا و لزوم توجه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

«اسباب‌بازی‌های شناختی؛ نگاهی بر بنیادی‌ترین کارکردهای اسباب‌بازی در جریان رشد»، «استانداردهای اسباب‌بازی؛ چالش اسباب‌بازی خوب در نگاه حداقل‌های کیفیت»، «بازارهای جهانی، افق پیش‌رو، مروری بر مهم‌ترین چالش‌های جهانی شدن و صادرات» و «تحولات فرهنگی و آثار آن در اقتصاد فرهنگ و اسباب‌بازی؛ آینده صنعتی‌ترین کالای فرهنگی» عنوان‌های چهار نشست تخصصی بخش علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی است که به‌صورت وبینار در روزهای شنبه و یکشنبه _بیست‌ویکم و بیست‌ودوم اسفندماه_ صبح‌ها ساعت ۹ تا ۱۱ و بعدازظهر ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌شود.

نشست‌های هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی به‌صورت مجازی برگزار شده و امکان حضور تمام مخاطبان از سراسر جهان در این وبینار امکان‌پذیر است و علاقه‌مندان می‌توانند از پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۰ برای شرکت در این نشست‌ها به پایگاه اینترنتی http://www.irantoyfestival.ir مراجعه کنند.

هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شورای نظارت بر اسباب‌بازی، در اسفند ۱۴۰۰ به صورت مجازی در حال برگزاری است.

۲ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۱۳