اخبار

شورای فرهنگ عمومی مهمترین قرارگاه برای تصمیم گیری در امور فرهنگی است .

شورای فرهنگ عمومی مهمترین قرارگاه برای تصمیم گیری در امور فرهنگی است .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی به عنوان مهمترین قرارگاه می تواند در تصمیم گیری و سیاست گذاری فعالیت های تاثیرگذار فرهنگی نقش مهمی ایفا کند.

نشست 116 شورای فرهنگ عمومی استان قزوین بعد از ظهر سه شنبه بیست و هشتم دی ماه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اعلایی استاندار، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه تشکیل شد .

محمد حسین اسماعیلی دبیر شورای فرهنگ عمومی ابتدا از مصوبات و اقدامات شورای فرهنگ عمومی استان گزارشی ارائه نمود و سپس سرهنگ امیری مسؤول فضای مجازی سپاه استان ، به ارائه برنامه تحول فضای مجازی استان پرداخت و اعضا به بحث و تبادل نظر پیرامون آن پرداختند .

محمد حسین اسماعیلی در این نشست اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی در استان قزوین از سال ۷۸ فعالیت خود را آغاز کرد اما یک وقفه چند ساله در روند کار ایجاد شد و سپس از سال ۸۵ جلسات آن با جدیت تشکیل شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی به عنوان قرارگاه فرهنگی استان می تواند در زمینه های فرهنگی نقش مهمی ایفا کند و حضور فعالی در تصمیم گیری های این عرصه داشته باشد.
 
این مسئول فرهنگی اضافه کرد: فضای مجازی امروز یک فرصت ارزشمند برای انتقال پیام و محتوای فرهنگی است و نباید از این ابزار غافل شویم.
 
وی گفت: فضای مجازی فرصت مناسبی است به شرطی که برای آن برنامه داشته باشیم و ضمن حضور فعال با هدف حرکت کنیم تا به چشم انداز ترسیم شده دست یابیم.

۲۹ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۳۳