اخبار

برگزاری چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان مهران

برگزاری چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان مهران
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان، از برگزاری چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع گرامیداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت و برنامه ریزی جهت برگزاری سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

  
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در ابتدای جلسه مهدی تاجدینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بررسی مصوبات جلسه قبل ، دستور کار جلسه را بیان کرد.

سپس حجت الاسلام امینی رئیس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه شهرستان مهران، به موضوع گرامیداشت روز بصیرت به برگزاری هر چه باشکوه تر این ایام اشاره کرد.
در این نشست،فرماندار جدید شهرستان مهران، علی عباس شفیعی به ابلاغیه برگزاری نماز جماعت در تمام دستگاه های اداری اشاره کرد.

وی همچنین تأکید کرد: مدیران دستگاه های اداری، در مراسم دهه بصیرت حضور فعال و پرشور  و در ادارات فضا سازی مناسب داشته باشند.

در پایان پس از بحث و تبادل نظر در مورد دستور کار جلسه،تصمیماتی در خصوص  برگزاری مراسم پرشکوه روز نهم دی، بزرگداشت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، و رحلت آیت الله مصباح یزدی اتخاذ شد.

در ادامه این نشست، کتابخانه عمومی روستایی شهرک اسلامیه ، که توسط خیرین این روستا دایر شده است، به نام شهید علی غیوری زاده نامگذاری گردید.

۷ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۱۷
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام |