اخبار

اولین نشست کارگروه «تبلیغ دین و مساجد» شهرستان آران و بیدگل از برگزارشد.

اولین نشست کارگروه «تبلیغ دین و مساجد» شهرستان آران و بیدگل از برگزارشد.
این نشست به عنوان یکی از کارگروه های تخصصی زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی با حضور اعضای کارگروه به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل برگزارشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل و دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در این نشست ضمن تبیین آئین نامه تشکیل کارگروه بیان داشت: هدف از راه اندازی کارگروه های 8گانه احصاء مسائل و موضوعات هر حوزه با استفاده از ظرفیت فعالان و تشکل های مردم نهاد، نخبگان و صاحبان اندیشه است.

ضابطی اضافه کرد: آسیب های مربوط به موضوع مدّاحی در هیأت مذهبی شهرستان، آسیب های مربوط به کمیت و کیفیت نماز در مساجد و چگونگی تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به مؤلفه های دینی و مذهبی در اولین نشست مورد بررسی قرارگرفت.

دبیرشورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل در ادامه ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت افراد صاحب نظر و دارای ایده در حل مسائل و مشکلات بیان داشت: مسائل هر حوزه به همراه ارائه راه کارهای عملیاتی پس از طرح در کارگروه برای عملیاتی و اجرایی شدن در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح و تصویب می شود.

ضابطی خاطرنشان کرد: با توجه به تشکیل کارگروه های 8گانه ذیل شورای فرهنگ عمومی صدور ابلاغ دبیران این کارگروه توسط فرماندار شهر صورت گرفت.
۲۱ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۴۱
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان |