اخبار

برپایی نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی بخش خرمدشت در شهرستان تاکستان ( استان قزوین )

برپایی نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی بخش خرمدشت در شهرستان تاکستان ( استان قزوین )
هامون رحمانی بخشدار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی خرمدشت : بخش خرمدشت با توجه به آسیب های اجتماعی و فرهنگی موجود در منطقه ، نیازمند اقدامات جهادی و ایثارگری در توسعه فرهنگی می باشد .

نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی بخش خرمدشت در شهرستان تاکستان ، روز شنبه مورخ 1400/08/22 در دفتر امام جمعه این شهر برگزار گردید .

حجت الا سلام والمسلمین متقی فر امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش خرمدشت به لزوم و ضرورت برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی و نیاز بیش از پیش مردم به فرهنگ و فرهنگ سازی اشاره نمودند و به ارتقاء فرهنگ جامعه و اصلاح آن بر مبنای فرهنگ اسلامی تاکید کردند . ایشان همچنین ضمن یادآوری وجود فقر فرهنگی در سطح شهرستان و بخش و کم کاری مسؤولین در این زمینه متذکر شدند که با تلاش و همکاری اعضاء مبنی بر برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی به عنوان ریل گذاری در راستای توسعه فرهنگ عمومی می توان گام های مؤثری برداشت.

سپس هامون رحمانی بخشدار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی خرمدشت پیرامون تشکیل شورای فرهنگ عمومی و اهداف و ضرورت این شورا با توجه به نیاز امروزه جامعه به مسائل فرهنگی مطالبی عنوان داشتند و به نیاز بخش خرمدشت به اقدامات جهادی و ایثارگری در توسعه فرهنگی با توجه به آسیب های اجتماعی و فرهنگی موجود در منطقه ، اشاره نمودند . سپس به بیان مطالبی در خصوص اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی که تلاش و همت مسؤولین را می طلبد تا نسبت به ترویج فرهنگ مطالعه در سطح بخش و حتی روستا های بخش اقدام شود ، پرداختند . 

۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۵۶