اخبار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان درهمایش فرهنگ عمومی استان مطرح کرد:

تقویت ساختار و اعتبارات شورای فرهنگ عمومی ضروریست

تقویت ساختار و اعتبارات شورای فرهنگ عمومی ضروریست
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: تقویت شورای فرهنگ عمومی به لحاظ ساختار و اعتبارات نیاز ضروری است که امیدواریم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مصوباتی در این راستا مصوباتی برای استان‌ها و شهرستان‌ها داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی روز پنج‌شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ در حاشیه همایش شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ۲۵ آبان سالروز حماسه و ایثار و شهادت مردم اصفهان همایش شورای فرهنگ عمومی استان با حضور اعضای محترم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برپا و شهرستان‌ها به صورت وبیناری در این جلسه حضور داشتند.
 
وی ادامه داد: در راستای استفاده از ظرفیت کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و تقویت شورای فرهنگ عمومی و فرهنگ و هنر استان این جلسه برپا شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: فرهنگ عمومی فرهنگ، رسم و رسوم و کارهایی است که مردم در طول شبانه روز انجام می‌دهند.
 
وی اضافه کرد: در راستای تقویت باورهای دینی مردم، اصلاح خرده فرهنگ‌ها و تبدیل خرده فرهنگ‌ها به فرهنگ عمومی تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های متعدد استفاده کنیم.
 
حجت الاسلام معتمدی افزود: در این جلسه نماینده‌ای از ائمه جمعه دیدگاه‌ها را مطرح و پیشنهادات خوبی در راستای اصلاح امور فرهنگ عمومی انجام شد.
 
وی با بیان اینکه نیازمند تقویت شورای فرهنگ عمومی به لحاظ ساختار و اعتبارات هستیم، اظهار کرد: امیدواریم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مصوباتی در راستای ساختار و تقویت اعتبارات شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها و شهرستان‌ها داشته باشیم و شوراها با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها در اصلاح فرهنگ عمومی مردم تلاش کنند.
۲۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۳۵
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان |