اخبار

رئیرئیس شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان مطرح کرد، کمیسیون فرهنگی مجلس بر مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان‌ها نظارت کند

رئیرئیس شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان مطرح کرد، کمیسیون فرهنگی مجلس بر مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان‌ها نظارت کند
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اصفهان گفت: شایسته است که کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از شورای فرهنگ عمومی مراکز استان‌ها بخواهد که مصوبه‌های خود را برای این کمیسیون ارسال کنند و بر این مصوبه‌ها نظارت داشته باشد.
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان روز پنجشنبه ۲۷آبان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان که با حضور رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بابیان اینکه این مصوبه‌ها برآیند و حاصل افکار کل کشور هستند اضافه کرد: همان‌طور که نمایندگان مجلس بر اجرای مصوبات مجلس نظارت دارند باید بر اجرای مصوبات کمیسیون فرهنگی و شوراهای فرهنگ عمومی هم نظارت داشته باشند.
 
آیت‌الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی مراکز استان‌ها هم باید از شهرستان‌ها بخواهند که مصوبه‌های خود را به مرکز استان بفرستند تا پس از جمع‌بندی به کمیسیون فرهنگی ارجاع شود.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان، همچنین گفت:که ۲۵۰ شهید دیگر هم علاوه بر ۳۷۰ شهید ۲۵ آبان، بین روزهای ۲۵ تا ۳۰ آبان در اصفهان تشییع شد و به همین دلیل نباید یک روز بنام ایثار و شهادت این شهر نامگذاری شود بلکه باید هفته ایثار و شهادت در اصفهان داشته باشیم ؛ این درخواست را از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و به‌ویژه اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی داریم.
 
وی ادامه داد: نام‌گذاری هفته‌ای بنام ایثار و شهادت برای اصفهان سزاوار و شایسته این شهر شهیدپرور است.
۲۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۱۷
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان |