اخبار

امام جمعه اصفهان نقش جلسات شورای فرهنگ عمومی را در طرح وحل مشکلات فرهنگی وهویت دینی مهم دانست

امام جمعه اصفهان نقش جلسات شورای فرهنگ عمومی را در طرح وحل مشکلات فرهنگی وهویت دینی مهم دانست
آیت‌الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در نماز جمعه امروزکه درمصلی اصفهان برگزارشد، نقش جلسات شورای فرهنگ عمومی را در طرح وحل مشکلات فرهنگی وهویت دینی مهم دانست.
آیت‌الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اصفهان ، در بخشی از سخنان خود در خطبه دوم نماز جمعه امروز ۲۸آبان ۱۴۰۰در مصلی اصفهان،  با اشاره به تاسیس شورای فرهنگ عمومی، هویت یک کشور را به فرهنگ آن دانست و افزود: آخرین تیر دشمن به یک کشور از طریق هویت و فرهنگ آن است.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان ازسفر رئیس و اعضای  کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به استان  و حضور درجلسه روز گذشته شورای فرهنگ عمومی استان تشکر نمود. 
 
آیت‌الله طباطبایی نژاد نقش جلسات شورای فرهنگ عمومی استان که به‌صورت ماهیانه برگزار می‌شود را در طرح و حل مشکلات فرهنگی و هویت دینی مهم عنوان کرد.
 
امام جمعه اصفهان درادامه  با اشاره به برخی پوشش‌های نامتعارف و استفاده از  نشانه‌های غربی در لباس‌ها، افزود: فرهنگ بطور تدریجی از ما گرفته می‌شود.
 
وی افزود:والدین دراین‌بین نقش بسیار مهمی در حفظ فرهنگ اسلامی در انتقال به فرزندان دارند درحالی که الان فضای مجازی جوانان را به خود مشغول کرده است.

 

خاطرنشان می شود سخنران پیش ازخطبه های نمازجمعه امروز ۲۸آبان حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بود.
۲۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۰۲
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان |