اخبار

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان پردیس برگزار شد

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان پردیس برگزار شد
سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس، با حضور رئیس، نایب رئیس و تعدادی از اعضای اصلی این شورا در دفتر امام جمعه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی پردیس با دستور جلسه 1- پیگیری مصوبات قبل . 2- طرح و بررسی برنامه های تدوین شده اعتلای فرهنگی شهرستان . 3- برنامه ریزی برگزاری مراسم 13 آبان با شعار : جوانان امروز ، طلایه داران فردا همراه گردید.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام حسینی امام جمعه محترم، ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر به اعضای شورای فرهنگ عمومی بیان داشت: وظیفه ما دو چیز است صبر و بصیرت که ما باید تلاش کنیم آنها را بدست بیاریم  .

وی در ادامه گفت : باید مسئولان در محله های شهرستان و شنیدن صحبتهای مردم اهتمام ویژه ای داشته باشند و حضور آنها در جمع مردم باعث دلگرمی مردم به مسئولان می شود . همچنین مسئولین نیز به بحث فعالیتهای فرهنگی توجه ویژه ای داشته باشند.

در ادامه رضایی فرماندار و نایب رئیس شورا  بیان داشت ایام ، ایامی بسیار مبارک و ارزشمندی است انشالله بتوانیم از این ایام مبارک بهره بیشتری ببریم . وی در ادامه گفت : بارها گفته ایم و باور داریم شهرستان پردیس احتیاج به برنامه های زیربنایی در حوزه های مختلف فرهنگی دارد و باید جزو برنامه ها و ماموریت ادارات باشد .

رضایی ضمن اشاره به جلسه شورای فرهنگ عمومی منطقه ای در دماوند تاکید کرد که بیان مشکلات از طرف مسئولین شهرستان نشان دهنده دلسوزی و دقت و توجه ویژه آنان به این شهرستان است .

فرماندار در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه ها و اقدامات اجتماعی در شهرستان باید حول محور فرهنگی باشد زیرا در شهرستان مسائل فرهنگی و مشکلات آن زیاد است و همه موظف هستند مسائل فرهنگی شهرستان را جدی بگیرند .

در ادامه اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات خود در رابطه با دستورات جلسه را مطرح کردند.

۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۱۳
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |