اخبار

برگزاری هشتاد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس

برگزاری هشتاد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس
هشتاد و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی با حضور حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی، نیکخواه معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، آبکار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورا، رئیس دادگستری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان، روسای ادارات و نماینده اصحاب رسانه در دفتر امام جمعه شهرستان قدس برگزار شد.

غلامرضا آبکار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جلسه ضمن خوش آمد گویی به اعضای حاضر در جلسه، ضمن گرامیداشت روز نوجوان و دانش آموز، 14 آبان روز شورای فرهنگ عمومی  را به اعضاء شورای فرهنگ عمومی تبریک گفت.

وی در ادامه ضمن یادآوری برگزاری هفته کتاب و کتاب خوانی در آخر آبان ماه دستور جلسه را قرائت  نمود و سپس گزارش اقدامات انجام شده  در خصوص مصوبات قبلی نشست شورای فرهنگ عمومی ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی در هشتاد و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس، از تشکیل منظم جلسات شورا و از حضور اعضای حاضر در این نشست تقدیر و تشکر کرد و همچنین از همراهی و بصیرت مردم، صدا و سیما، وزارت نفت و رئیس جمهور  و همچنین از هوشیاری و آگاهی نیروهای مسلح و امنیتی در خنثی سازی حمله سایبری دشمن نیز تشکر کرد.

وی در خصوص تقویت شورای فرهنگ عمومی و حصول اهداف شوراي فرهنگ عمومی بر انجام تبلیغات محیطی و فضای مجازی شهرستان با رویکرد خصلت های پسندیده اخلاقی تاکید داشت و از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خواست تا بر این موضوع مهم توجه خاص داشته باشند.

وی در ادامه افزود: برای تحقق شعار سال، ما هنوز به جمع بندی کامل نرسیدیم و تا پایان سال این موضوع در نشست های شورا، حتما ادامه پیدا کند و موضوع تولید،  کار، اقتصاد و معیشت مردم در این نشست ها تحت عنوان شعار سال تکرار شود.

در ادامه اعضای حاضر در نشست، در خصوص راهکارهای عملیاتی نمودن شعار سال نقطه نظرات و پیشنهاداتی را ارائه نمودند.

۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۳۷
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |