اخبار

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان : رضایتمندی مردم باید جزو مهمترین دستور کارهای شورای فرهنگ عمومی باشد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان : رضایتمندی مردم باید جزو مهمترین دستور کارهای شورای فرهنگ عمومی باشد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: ارتقای روح اعتماد و امید و همراهی و رضایتمندی مردم باید جزو مهمترین رسالت‌های شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد چون نمی‌توان بدون توجه به آنها تصمیم گیری کرد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت : اتفاق اخیر نیروی دریایی سپاه در امیدآفرینی میان مردم و دشمن شناسی بسیار موثر بود و این نبرد درس بزرگی برای کشورهای استکباری دنیا به همراه داشت.
وی افزود: برای شناسایی فرهنگ باید به موضوعات دینی و قرآنی رجوع کرد چون به تمامی موضوعات فرهنگی به خوبی در روایات و آیات دینی اشاره شده و نسبت به آنها به تفصیل صحبت شده است. فرهنگ عمومی مردم، جولانگاه مهاجمان و دشمنان برای نفوذ است و هنر مسوولان و مدیران فرهنگی باید این باشد که از ظرفیت های موجود برای کنترل و بهبود اوضاع استفاده کنند ..  شورای فرهنگ عمومی نمی تواند تماشاچی باشد و باید در تمامی عرصه ها ظهور و بروز یابد و در خدمت مردم باشد.
وی اظهار داشت: آمارها باید در حوزه فرهنگ به شدت دقیق و کارشناسی شده صورت بگیرد و تمامی موضوعات فرهنگی در این آمارها لحاظ شود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در حوزه فرهنگ عمومی باید از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، رسانه ها و فضای مجازی استفاده کرد تا بدین وسیله، این موضوع به شکل هر چه بهتر در جامعه نهادینه شود.

۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۲۱