اخبار

تشکیل هفتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوئین زهرا ( استان قزوین )

تشکیل هفتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوئین زهرا ( استان قزوین )
به مناسبت 14 آبان روز فرهنگ عمومی؛
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوئین زهرا

هفتاد وسومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان  بویین زهرا در تاریخ 1400/08/12 در دفتر امام جمعه و با حضور امام جمعه شهرستان  و اعضای این شورا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسدالله رضوانی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به درپیش بودن 14 آبان روز شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: این روز در تقویم رسمی جمهوری اسلامی به عنوان روز شورای فرهنگ عمومی نامگذاری شده است ومقام معظم رهبری به اهمیت این موضوع اشاره نموده و در سخنی گوهربار فرموده اند "اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهمتر است .

ایشان در ادامه تصریح کرد: در این روز شایسته است پرچم ها ،سربرگ های ادارات و پلاکاردهایی با مضامین و فرمایشات مقام معظم رهبری تهیه و استفاده شود.

 در ادامه ابوالفضل جهانگیربخت دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوئین زهرا ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به تشریح دستور جلسه پرداخت و گفت: با توجه به اینکه 14 آبان در تقویم رسمی به عنوان روز فرهنگ عمومی نامگذاری شده است ، درخواست همفکری وهمکاری کلیه ادارات را جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری شهرستان خواستاریم .

ایشان در ادامه به  مسأله و معضل طلاق در جامعه اشاره و اظهار کرد: تمامی ادارات فرهنگی وبخصوص دانشگاهها برای این معضل به ارائه نظر و ایده بپردازند ؛ لذا مشارکت تمامی دستگاههای فرهنگی دراین زمینه ضروری می باشد .  

۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۱۱