اخبار

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بادرود شهرستان نطنز

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بادرود شهرستان نطنز
جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، بخشدار و دیگر اعضاء در دانشگاه آزاد اسلامی بادرود برگزار شد.
در این جلسه ابتدا عباسعلی جهانبانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز و دبیر شورای موضوع جلسه را کمبود نشاط اجتماعی  در جامعه و اثرات آن بر خانواده ها با توجه به بیماری کرونا و ارائه پیشنهادات و راهکارهای عملی در این زمینه دانستند و افسردگی را یکی از معضلات اجتماعی حاکم بر خانواده ها به ویژه بانوان در ایام کرونا اعلام کرد.

سپس امام جمعه ضمن خوشامدگویی به حاضران از مسئولین درخواست کردند که در این زمینه تمام تلاش خود را انجام دهند.

فیروزی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بعد از ارائه راهکار های مناسب اظهار داشت: در زمینه ورزشی کمک و مساعدت به آموزش و پرورش جهت تقویت ورزش دانش آموزان دختر خواهند داشت.

در ادامه فرماندار شهرستان پیشنهاداتی در مورد ایجاد باغ بانوان و اختصاص مکان ها و یا سالن های ورزشی ویژه خواهران را ارائه نمود که شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اعلام نمود در این زمینه در اسرع وقت پیگیری ها را انجام می دهند.

خاطر نشان می شود در این جلسه خانم ها صفاری و کرمانی نژاد به عنوان فعالین فرهنگی جزئیات موضوع را توضیح و سپس هریک از اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را ارائه و مصوباتی در این زمینه تصویب شد.
۱۱ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۵۶
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان |