اخبار

هشتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام برگزار شد

هشتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام برگزار شد
به دبیری عمران خودآموز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام هشتادو ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل جلسه داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه ایلام وجود دوگانگی بین مردم و مسوولان اعم از حاکمان و علما را آسیب دانست و گفت: دوگانگی به هیچ وجه نباید در این زمینه وجود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در نشست شورای فرهنگ عمومی ایلام افزود: رفتار عملی مسوولان باید طوری باشد که مردم احساس دوگانگی و شکاف با مسوولان نداشته باشند.

وی ادامه داد: مسوولان جزئی از مردم بوده و نباید به عنوان قشر متمایز از مردم در جامعه دیده شوند.

امام جمعه ایلام همچنین با تاکید بر تربیت صحیح کودکان و توجه ویژه به این قشر اظهار کرد: اگر برای تغییر رفتار در کودکان و همچنین جلوگیری از دوگانگی بین مردم و مسوولان تلاش شود، فرهنگ‌ جامعه بخوبی رشد پیدا می کند.

کریمی تبار بیان‌ کرد: در شرایط فعلی جامعه با تهاجم دشمنان مواجه هستیم و در این زمینه باید تولید آثار بومی در حوزه کودکان و نوجوانان با تهاجم دشمن مقابله‌ کرد.

مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی ایلام نیز در این نشست از شناسایی ۲۱۲ آسیب حوزه فرهنگی و اجتماعی استان بر اساس تحقیق های انجام گرفته خبر داد.

عمران خودآموز افزود: این آسیب‌ها ها پس از احصا و شناسایی رتبه بندی شده و به تمامی دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده است.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن کنگره سرداران و سه هزار شهید استان یادآور شد: یکی از مهمترین برنامه های این اداره کل در این زمینه برگزاری همایش تئاتر دفاع مقدس در آبان ماه است.


۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۰۹
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام |