اخبار

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیروان

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیروان
محمد حسن ابراهیم بیگی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیروان، از برگزاری پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی امسال با موضوع تقویت روحیه مسئولیت پذیری نوجوانان و جوانان در فعالیت های اجتماعی در سالن جلسات فرمانداری شهر لومار خبر داد.


 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ابراهیم بیگی در ابتدای جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیروان ،از اجرایی شدن مصوبات جلسه گذشته خبر داد.
 سپس حجت الاسلام حاج آقا محمد حسن فریادی  امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیروان،  به موضوع تقویت روحیه مسئولیت پذیری نوجوانان و جوانان در فعالیت های اجتماعی  پرداخت و به فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اشاره کرد. "چشم امید به شما جوانان است و اگر زمام اداره ی بخش های گوناگون کشور به جوانان مومن و انقلابی و دانا و کاردان سپرده شود این امید برآورده خواهد شد".

امام جمعه سیروان افزود: مسئولان و مدیران با اعتماد به جوانان و سپردن امور کشور به آنان راه را برای روزهای پرامید و موفقیت آمیز هموار کنند.

گفتنی است، برگزاری آموزش و مهارت های لازم به جوانان جویای کار ، برگزاری جلسه با نخبگان جوان و دیدار با معلمان پرورشی مدارس ، تجلیل از خانواده های شهدا دانش آموزی و تشویق جوانان به شرکت در فعالیت اجتماعی از مصوبات نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیروان بود.

۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۰۶
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام |