اخبار

پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشمر در سال 1400 برگزار شد

پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشمر در سال 1400 برگزار شد
پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشمر در سال 1400با عنوان بررسی ظرفیت های شورای فرهنگ عمومی شهرستان برگزارشد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشمر گفت:به منظور انجام هر چه بهتر و انسجام در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری مقرر گردید نقشه فرهنگی شهرستان با نگاه مهندسی و با کمک کلیه اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان تهیه و اجرا گردد.
 
علی توکلی تصریح کرد:کلیه اعضای محترم شورا با عنایت به آیین نامه مجموعه وظایف شورای فرهنگ عمومی شهرستان نسبت به رصد و مسئله شناسی مسائل و معضلات فرهنگی شهرستان و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع این معضلات و مسائل و اعلام به دبیرخانه شورا اقدام نمایند.
 
وی ادامه داد: با عنایت به اینکه شورای فرهنگ عمومی یک شورای سیاستگذاری می باشد وظیفه راهبری فرهنگی و الزام دستگاهها و نهادها اجرایی نمودن مصوبات شورا از کارکرد های این شورا می باشد بنابراین اجرای کلیه مصوبات شورا برای دستگاههای اجرایی شهرستان لازم الاجرا می باشد.
 
گفتنی است در این جلسه مصوب شد با توجه به لزوم پیوست فرهنگی کلیه طرح های اجرایی کلیه دستگاهها و ادارات نسبت به اعلام برنامه های فرهنگی پیش بینی شده برابر نقشه فرهنگی شهرستان اقدام نماید.
از دیگر مصوبات این جلسه این بود که با توجه به بهره گیری هرچه بیشتر از نظرات کارشناسی و ارائه مصوبات قوی و کارآمد مسئولین کارگروه های علمی و مشورتی ۵ گانه نسبت به بررسی موضوعات فرهنگی حوزه تخصصی اقدام و مصوبات مربوطه را جهت طرح در شورا و تصویب نهایی جهت ابلاغ و اجرا ارائه نمایند.
۲۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۴۴