اخبار

عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت

اشتغال بانوان در راستای تحکیم بنیان خانواده انجام شود

اشتغال بانوان در راستای تحکیم بنیان خانواده انجام شود
عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون سعی دارد تا به مشاغل خاص بانوان توجه و از آن در راستای تحکیم بنیان خانواده بهره‌گیری کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ،زهره‌سادات لاجوردی روز پنجشنبه (22مهر 1400) در حاشیه سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگاران استان، به وجود مشکلات فراوان بانوان خانه‌دار و شاغل در سطح کشور اشاره و تاکید کرد: امروز مردم با مشکلات ناشی از معیشت و گرانی‌ها درگیر هستند.

وی افزود: سعی می‌شود با توجه خاص به تعدادی از مشاغل، زمینه حضور بانوان در کنار همسران و حرکت در مسیر تحکیم بنیان خانواده را فراهم کرد.

لاجوردی تصریح کرد: در سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی چالش‌های فرهنگی، تهاجم فرهنگی و تغییر سبک زندگی مورد توجه است و توجه بر آرمان های انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

وی یادآور شد: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی سعی دارد مسائل متفاوت در حوزه‌های فرهنگی را رصد کند و برای رفع مشکلات موجود براساس تناسب‌ها برنامه‌ریزی کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، چهارمحال و بختیاری به‌عنوان دومین استان کشور  میزبان اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان ملی شامل معاونان وزیران میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی از چهارشنبه شب تا روز جمعه برای بررسی مسائل فرهنگی چهارمحال و بختیاری در این استان حضور دارند و در نشست‌های تخصصی با حضور فعالان فرهنگی استان، دیدگاه‌های مدیران، کارشناسان و صاحب‌نظران استان در خصوص مسائل فرهنگی این استان را بررسی می‌کنند.

در این سفر در چهار محور شامل برگزاری شورای فرهنگ عمومی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی، بازدیدهای میدانی با حضور کارشناسان خبره در شهرستان‌های شهرکرد، سامان، ‌بن، بروجن، فارسان و لردگان و امضای سند نهایی سفر در سالن فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مسئولیت کارگروه های فرهنگ و رسانه را در سفر اعضای کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به استان به عهده دارد

۲۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۴۷