اخبار

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای فرهنگی عمومی

قانون طرح جوانی و حمایت از خانواده بزودی ابلاغ می‌شود.

قانون طرح جوانی و حمایت از خانواده بزودی ابلاغ می‌شود.
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی امروز پنجشنبه 22مهر 1400 با اشاره به مصوبات مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از بنیان خانواده و جوانان گفت: مجلس یازدهم به‌زودی قانون طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را ابلاغ خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، احمد راستینه هفشجانی روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونان وزیران برگزار شد، تاکید کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم از سال گذشته اولویت‌های کاری خود را مشخص کرده است.

وی با اشاره به میزبانی چهارمحال و بختیاری برای سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به‌عنوان دومین استان کشور پس از خراسان رضوی افزود: امید است حضور اعضای این کمیسیون باعث شناخت بیشتر از ظرفیت‌های این استان شود و بتوان با مصوبات این سفر زمینه تسریع در روند رفع کمبودهای حوزه فرهنگی را فراهم کرد.

راستینه به ظرفیت‌های فرهنگی چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: تعریف و تمجید رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به شهرکرد از سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، شاعران و مفاخر و همچنین جوانان این استان در دوران دفاع مقدس نشان‌دهنده توانمندی استان در حوزه فرهنگی است.

وی با اشاره به تقدیم افزون‌بر ۲ هزار و ۴۰۰ شهید از سوی مردم چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس یادآور شد: حضور پررنگ سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و بسیج این استان در جبهه‌های نبر حق علیه باطل، نشان از ارادت مردم استان به نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وجود روستای نمونه ایثارگری کشور در چهارمحال و بختیاری، برخورداری از فرماندهان شهید در دوران دفاع مقدس و نقش هنرمندان، شاعران و فعالان فرهنگی این استان در ارتقای شاخص‌های فرهنگی تاثیرگذار است.
راستینه گفت: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در سال‌های اخیر با برگزاری دوره‌های شبهه‌زدایی دینی و تقویت مبانی اعتقادی، نقش مستقیم و موثر در ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های فرهنگی این استان داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،  چهارمحال و بختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۴۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
۲۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۴۴