اخبار

پیام تبریک نماینده یونسکو به دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

پیام تبریک نماینده یونسکو به دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
پیام تبریک نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان تربیتی، علمی و فرهنگی ملل متحد(یونسکو) به دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور: ایجاد شرایط لازم برای معرفی توان و غنای فرهنگ کشور در حوزه های مرتبط با یونسکو از طریق تعامل با شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور، در متن پیام تبرک نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان تربیتی، علمی و فرهنگی ملل متحد(یونسکو) به دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور آمده است:

 

جناب آقای دکتر سیدمجید امامی

مشاور محترم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی

با سلام و احترام

انتصاب جنابعالی را به این سمت تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال مزید توفیق آن جناب را مسئلت دارم. امید است با بهره گیری از سوابق ارزنده شما،شورای مذکور بیش از پیش در مسیر ارتقاء فرهنگ عمومی موفق باشد و موجبات شکوفایی ظرفیت های کشور فراهم گردد. 

بی شک فرهنگ غنی ایران پشتوانه بسیار مهمی برای تعامل کشورمان با سایر ملتها بوده و هست. درخشش ایران در سازمان یونسکو نیز به پشتوانه همین فرهنگ گرانسنگ صورت گرفته و احترام اهل فن و نظر را برانگیخته است.

با اغتنام از این این فرصت به جنابعالی اطمینان می دهم که این جانب و دفتر نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان یونسکو، آمادگی دارد تا در تعامل با آن شورای محترم، شرایط لازم برای معرفی توان و غنای فرهنگ کشور در حوزه های مرتبط با یونسکو را به منصه ظهور بگذارد.

احمد پاکتچی

سفیر و نماینده دائم

۳ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۵۸