اخبار

استاندار زنجان: تاکیدات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، ضرورت توجه به سبک زندگی قرآنی است

استاندار زنجان: تاکیدات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، ضرورت توجه به سبک زندگی قرآنی است
استاندار زنجان با اشاره به مظلوم واقع شدن کارهای ارزشی گفت: تاکیدات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، ضرورت توجه به سبک زندگی قرآنی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، فتح الله حقیقی

 در یکصد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با طرح این سوال که چرا کارهای ارزشی در عمل مظلوم واقع شدند و چه کسانی باید پاسخکوی این کم کاری باشد، گفت: بهترین راهکار برای این کم کاری ارائه نقشه راهی در این زمینه است.
فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه اقدامات در حوزه تولید محتوای قرآنی در فضای مجازی ناکافی است، گفت: برای به نتیجه رسیدن کارهای ارزشی بایستی برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدت به صورت توام انجام شود.
وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در توجه به سبک زندگی قرآن اشاره کرد و گفت: با داشتن اعتقاد قلبی می توان کارهای ارزشی را پیش برد.
استاندار زنجان در ادامه به کنگره 3535 شهید استان زنجان و اقدامات انجام شده در این حوزه اشاره کرد و گفت: برگزاری این کنگره یکی از مصداق های قرآنی است.
امام جمعه زنجان نیز با تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) گفت: به فرموده امام خمینی(ره) هزینه نگهداری از انقلاب اسلامی از خود انقلاب بیشتر است.
آیت الله علی خاتمی با اشاره به ضرورت توجه به سبک زندگی قرآنی، افزود: لازم است تا موضوعات قرآنی در کارگروه شورای توسعه فرهنگ قرآنی به صورت مفصل بررسی و راهکار ارائه شود.
در ادامه فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان به بیانیه گام دوم انقلاب وتاکیدات رهبری اشاره کرد و گفت: نقشه حرکت ما در چله دون انقلاب، سبک زندگی است.
رحیم جهانبخش با اشاره به اینکه دوری از سبک زندگی قرآنی باعث بسیاری از مشکلات در جامعه شده است، افزود: سال گذشته پلیس زنجان از حیث فعالیت های قرانی رتبه اول کشوری را کسب کرد.
۲ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲