اخبار

تبریز: مشارکت در انتخابات خنثی کننده همه نقشه‌های دشمن علیه ملت ما است

تبریز: مشارکت در انتخابات خنثی کننده همه نقشه‌های دشمن علیه ملت ما است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مشارکت در انتخابات خنثی کننده همه نقشه‌های دشمن علیه ملت ما است ، آنها میخواهند با سیاه نمایی و ناامید سازی و تاریک نشان دادن آینده مردم را نسبت به کشور خودشان مایوس کنند اما با آگاهی و انتخاب آگاهانه مردم، باز هم دشمنان ملت ناکام خواهند ماند.

حجت الاسلام و المسلیمن سید محمدعلی آل هاشم در هشتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره اظهار داشت: پیروزی بشاراسد بشارت دومین پیروزی جبهه متحد مقاومت در سال 1400 و بشارت دهنده دو پیروزی دیگر در انتخابات کشورهای جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه 78 درصد واجدین شرایط رای در سوریه در انتخابات این کشور مشارکت داشته اند گفت: این میزان مشارکت نتیجه 10 سال مقاومت در میدان مبارزه راهبردی است و این دومین پیروزی جبهه متحد مقاومت در سال 1400 است ، نخستین پیروزی در جنگ 12 روزه که فصل نوینی در دفاع از مردم فلسطین باز کرد و دومین هم پیروزی بشار اسد که 10 سال پای مردم و کشورش و جبهه مقاومت ایستاد.

حجت الاسلام و المسلیمن آل هاشم در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو و هدف قرار دادن امید و انگیزه مردم توسط دشمنان گفت: باید با امیدآفرینی در جامعه، مانع توطئه دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی باشیم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا روح نا امیدی را در کالبد جامعه تزریق کند افزود: امید یکی از مفاهیم بسیار نزدیک به خوش بینی و یکی از ویژگی های زندگی است و افراد برای جستجوی فردای بهتر باید به دنبال امید و امیدواری باشند ، امید یعنی انتظار موفقیت و آینده بهتر و دلیلی برای زیستن، وقتی امید در دل ها نشست اشتیاق زندگی با نشاط در بین مردم افزایش می یابد. و در مقابل یاس و ناامیدی بزرگترین دشمن یک ملت است که باید تلاش کنیم یاس و نا امیدی را از دل مردم پاک کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات گفت :مشارکت در انتخابات خنثی کننده همه نقشه‌های دشمن علیه ملت ما است ، آنها میخواهند با سیاه نمایی و ناامید سازی و تاریک نشان دادن آینده مردم را نسبت به کشور خودشان مایوس کنند اما با آگاهی و انتخاب آگاهانه مردم باز هم دشمنان ملت ناکام خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به دستور جلسه هشتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اهمیت تدوین سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور را یادآور شد .

۸ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۱۲