اخبار

اسماعیل شفاعی به مناسبت روز قلم:

قلمرو قلم در بیان نمی گنجد

قلمرو قلم در بیان نمی گنجد
مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور ضمن گرامیداشت فرا رسیدن 14 تیرماه به عنوان روز قلم گفت: امروزه شاهد نگارش آثار بسیار خوب توسط نویسندگان ایرانی، خصوصاً جوانان هستیم. از این رو با حمایت از افراد اهل قلم می ­توان آموزه ­های انقلاب را به دنیا صادر کرد.
 

اسماعیل شفاعی مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در گفتگو با روابط عمومی این شورا ضمن گرامیداشت فرا رسیدن 14 تیرماه به عنوان روز قلم گفت: خوشبختانه امروزه شاهد نگارش آثار بسیار خوب توسط نویسندگان ایرانی، خصوصاً جوانان هستیم. از این رو با حمایت از افراد اهل قلم می ­توان آموزه ­های انقلاب را به دنیا صادر کرد.

مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه یکی از راه ­های صدور انقلاب اسلامی به سایر کشورها استفاده از ابزار قلم و اندیشه نویسندگان و اصحاب قلم است، اظهار کرد؛ برای تحقق چنین موضوعی باید حمایت معنوی از نویسندگان انجام شود.

شفاعی در ادامه روز قلم را به صاحبان قلم در کشور که رسالت عظیم توسعه فرهنگی را به عهده دارند، به ویژه اصحاب رسانه که با قلم در توسعه اندیشه­ ورزی و فرهنگ ناب ایرانی- اسلامی در میهن عزیزمان تلاش می­ کنند تبریک گفت و در پایان از خداوند متعال در رسالت عظیمی که بعهده صاحبان قلم در کشور است توفیق روز­افزون مسألت نمود.

۱۴ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۴۰