اخبار

نقش تاثیرگذار هنرمندان مازندرانی در پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست مشترک با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و رییس ستاد دیه استان بر استفاده از ظرفیت هنرمندان نامی مازندران برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تاکید کرد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست مشترک با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و رییس ستاد دیه استان بر استفاده از ظرفیت هنرمندان نامی مازندران برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تاکید کر
 

🔸️به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، در این نشست که صبح امروز با حضور سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و  ارشاد اسلامی و  غلامرضا عشریه رییس ستاد دیه استان در دفتر امور بانوان استانداری برگزار شد ، راه کارهایی برای مشارکت اهالی فرهنگ و هنر استفاده از ظرفیت چهره های سرشناس هنری برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ارائه گردید.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و  ارشاد اسلامی مازندران در این دیدار با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت اهالی فرهنگ و هنر و رسانه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اظهار داشت: معتقدم باید از ظرفیت هنرمندان نامی داخل و خارج استان استفاده شود.
وی افزود: باید با اطلاع‌رسانی مناسب و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، زمینه‌های بیشتر فرهنگ‌سازی برای کمک به آزادی زندانیان جزائم غیرعمد صورت پذیرد.
وی فعالیت های ستاد دیه  استان را در این راستا اقدامی انسانی و خداپسندانه دانست و گفت:  امیدواریم با کمک مردم، خیران نیک‌اندیش بویژه چهره های سرشناس هنری و استفاده از شبکه های اجتماعی در فضای مجازی شاهد آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرائم غیرعمد نسبت سال گذشته باشیم .

۳ تیر ۱۴۰۰ ۰۸:۰۶
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران |