اخبار

بیانیه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت حماسه حضور مردم در انتخابات

بیانیه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت حماسه حضور مردم در انتخابات
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت حماسه حضور مردم در انتخابات بیانیه‌ای منتشر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی، متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

«بار دیگر ملت رشید، آگاه و ولایت­مدار کشورمان به ندای رهبر حکیم و فرزانه خویش لبیک گفته و با حضور گسترده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه‌ای بزرگ خلق کرده، روح بلند شهدای گرانقدر و امام شهیدان و دوستان و دوستداران انقلاب اسلامی را شاد نمودند.

 

   این رخداد بزرگ ملی در حالی به وقوع پیوست که دشمنان ملت بزرگ ایران از مدت­ها پیش همه توان تبلیغی و رسانه ­ای خود را به کار بسته بودند تا با به راه انداختن یک جنگ روانی تمام عیار، ملت رشید ایران را از شرکت در انتخابات مأیوس و دلسرد نمایند.

 

  اما بحمدالله این بار نیز مردم عزیز ما به اثبات رساندند که دست از آرمان­‌های بلند انقلاب عظیم خویش بر نمی‌­دارند و از مسیر استقلال و حریت و آزادگی منحرف نمی­‌شوند و معاندان و بدخواهان آب در هاون می­ کوبند و برای تحقق اهداف شوم خویش بر علیه این ملت قهرمان ره به جایی نخواهند برد.

 

آری ملت بزرگ ایران با خلق حماسه­ حضور خویش در انتخابات برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات بزرگ خویش افزودند و نشان دادند که مردم­سالاری دینی جایگاهی رفیع در فرهنگ عمومی این ملت بزرگ دارد.

 

  دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور خلق این حماسه بزرگ را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله­ العالی)و ملت بزرگ ایران و نیز انتخاب شایسته برگزیده ملت آیت ­الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران به ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده توفیق روز افزون رئیس جمهور منتخب را در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر­(عج) از درگاه خداوند متعال مسألت می­‌نماید.

 

امید آنکه فصل جدیدی از تحول و شکوفایی در عرصه ­های گوناگون در ایران اسلامی آغاز گردیده و گام بلند دیگری در مسیر رشد و توسعه و تعالی در همه زمینه ­ها در کشور عزیزمان برداشته شود. ان­شاء­الله»

 

۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۱۵