اخبار

بیانیه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در خصوص سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

بیانیه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در خصوص سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانیه ای منتشر کرد.

  به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور متن این بیانیه به شرح زیر است:

"بر کسی پوشیده نیست که یکی از دستاوردهای گران سنگ انقلاب شکوهمند اسلامی، حق تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی مردم در قالب شرکت در انتخابات بوده که بحمدالله ملت بزرگ ایران همواره به ندای امام راحل عظیم الشأن(ره) و سپس خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) لبیک گفته و در این عرصه نیز همچون سایر عرصه ها خوش درخشیده اند حضور گسترده و فراگیر مردم آگاه و هوشیارمان در عرصه های سرنوشت ساز همواره باعث سرور و بهجت دوستان انقلاب و خشم و غیض و غضب بدخواهان گردیده است.

  این بار نیز دشمنان قسم خورده انقلاب با استفاده از همه امکانات تبلیغی و رسانه ای خویش تلاش می نمایند تا مردم را نسبت به امر خطیر مشارکت در انتخابات دلسرد و مأیوس نمایند لیکن ملت رشید ایران بارها و بارها به اثبات رسانده که دشمن آب در هاون می کوبد و این ملت دیر زمانی است که راه استقلال و حریت و آزادی و آزادگی را انتخاب نموده و دست از آرمان های بلند خویش بر نمی دارد.

امروزه گرچه ملت بزرگ ایران با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی و فشارهای ناشی از تحریم ­های ظالمانه مواجه است اما به خوبی مسائل را مرزبندی می­ نماید. ملت رشید ما همواره به مشارکت فعال در انتخابات به عنوان نماد مردم­سالاری دینی توجه داشته و به خوبی می­ داند که تعیین مسیر حرکت کشور در زمینه­ های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... از رهگذر انتخابات رقم می ­­خورد. لذا این بار نیز به حول و قوه الهی پشت سر رهبر حکیم و فرزانه خویش محکم و استوار همچون همیشه خواهد ایستاد و حماسه ­ای بزرگ و شکوهمند از حضور گسترده خویش در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و نیز ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خلق خواهد نمود تا بدین ترتیب بار دیگر روح بلند امام شهیدان و شهدای والا مقام را شاد نموده و برگ زرین دیگری بر کارنامه پر افتخار خویش بیفزاید و بستر لازم را برای پیمودن هر چه سریع تر گام دوم انقلاب که  منشور راهبردی آن به روشنی توسط مقام معظم رهبری با تمرکز بر بهره ­گیری از ظرفیت عظیم جوانان آینده­ ساز عزیزمان ترسیم گردیده فراهم نماید. ان­شاء­الله روز جمعه 28 خرداد ماه یک­بار دیگر حماسه مشارکت پر شور ملت قهرمان ایران در انتخابات رقم خواهد خورد و گام بلند دیگری در مسیر رشد و تعالی کشور برداشته خواهد شد.

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۳۷