اخبار

دبیرشورای فرهنگ عمومی استان اردبیل :

آحاد ملت ایران بصورت یکپارچه و با وحدت مثال زدنی در میدان هستند

دبیرشورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در نشست صمیمی اصحاب فرهنگ و هنر اردبیل و آستارا، گفت :آحاد ملت ایران بصورت یکپارچه و با وحدت مثال زدنی در میدان هستند.
به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل، نشست صمیمی اصحاب فرهنگ و هنر اردبیل و آستارا در محل هتل پارلا در گردنه حیران با حضور دبیر شورای فرهنگ و ارشد اسلامی استان اردبیل در راستای خنثی سازی اختلاف بین اهالی محترم اردبیل و آستارا برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این نشست صمیمی گفت: رویداد بسیار فرهنگی قابل اعتنایی را شاهد هستیم و اهالی فرهنگ و هنر اردبیل و آستارا بخاطر رویدادهای اخیری که از سوی دشمنان و تفرقه افکنان این مرز و بوم تحریک شده و به راه افتاده بود وارد میدان شده اند.
عبدالله بحرالعلومی افزود: اصحاب فرهنگ و هنر اردبیل و آستارا تأکید دارند و می گویند که آحاد ملت ایران بصورت یکپارچه و با وحدت مثال زدنی در میدان هستند و هیچ کس در میان طبقات مختلف مردم ایران و آحاد ملت ما نمی توانند اختلافی را ایجاد کنند.
وی بیان کرد: مردمان آستارا و اردبیل، تمثیل وحدت و یکپارچگی ملت ایران هستند و با بصیرت مثال‌زدنی خودشان، مشت محکمی زدند  بر دهان یاوه گویان و عناصر وابسته که با تحریکات مذبوحانه قصد برهم زدن آرامش جامعه را داشتند.  
بحرالعلومی اظهار داشت: نشست اصحاب فرهنگ و هنر اردبیل و آستارا حرکتی فاخر و ارزشمند و عالی و هوشمندانه بود و دقیقاً، بصیرتی را که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید دارند اکنون در این حرکت اهالی فرهنگ و هنر اردبیل و آستارا شاهد هستیم که این حرکت قابل اعتناست و بنده نیز با اشتیاق تمام و با عشق و افتخار حضور یافته ام که بگویم دست تک تک این عزیزان را به گرمی میفشارم.
در این نشست، اصحاب فرهنگ و هنر اردبیل و آستارا نیز بر وحدت و یکپارچگی بین آحاد جامعه ایرانی و بخصوص اردبیل و آستارا تأکید نمودند و در یک فضای گرم و صمیمی به محکومیت، حرکت تفرقه افکنانه پرداختند.
در پایان این نشست بیادماندنی، اصحاب فرهنگ و هنر اردبیل و آستارا با اهداء گل و شیرینی به هم، ضمن تاکید بر اتحاد و همدلی و صمیمیت بین مردمان این دو کهن دیار ایران عزیز،  یاد و خاطره‌ی بزرگ رادمرد تاریخ، داعیه‌دار اتحاد آزاداندیشان جهان و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌ خمینی را با قرائت فاتحه‌ای گرامی داشتند.
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۴۷
دبیرخانه شورا |