اخبار

نود وسومین نشست شورای فرهنگ عمومی سیستان وبلوچستان

نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان:ضرورت تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی

نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان:ضرورت تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی
نماینده ولی فقیه درسیستان‌وبلوچستان گفت: تهیه برش استانی از سند مهندسی فرهنگی، کار مهم، ضروری، نقشه راه و سنگ بنایی برای آینده می باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان،آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه درسیستان‌وبلوچستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت با اشاره به این که انتخابات نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و به نوعی مظهر مقاومت و نماد جمهوریت و اسلامیت نظام است، خواستار افزایش تلاش ها در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو شد و افزود: حضور پر رنگ مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نشان دهنده همراهی آن ها و اقتدار و تقویت نظام است.
 
امام جمعه زاهدان بیان داشت: مورد توجه قرار دادن نقشه مهندسی فرهنگی کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی و در ادامه تهیه برش استانی از این سند کار مهم، ضروری، نقشه راه و سنگ بنایی برای آینده می باشد.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خواستار دقت و همت بیشتر مسئولان برای برگزاری منظم و پربار جلسات شورای فرهنگ عمومی استان در طول سال ۱۴۰۰ شد و اظهار داشت: نیاز است تا میزان تاثیر گذاری محتوایی شورای فرهنگ عمومی در فعالیت های فرهنگی مشخص شود

۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۱۵
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی سیستان وبلوچستان |