اخبار

در سال جدید:

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بیله سوار برگزار شد

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بیله سوار  برگزار شد
اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرزی بیله سوار مغان برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل، حجت الاسلام عزیزی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار در این نشست، ضمن خیر مقدم گویی و تبریک سال جدید با اشاره به عنوان شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با تدبیر و درایت خاصی انجام گرفته است، گفت: باید تمام هم و غم خود را در راستای فرمایش مقام معظم رهبری همچون تولید محتوایی فرهنگی و دینی و پشتیبانی از تولیدات فرهنگی و دینی و اعتقادی و ... و بیشترین تلاش را در مانع زدایی آن به انجام برسانیم .

وی با اشاره به بکارگیری فعالیت فرهنگی در روستاها، افزود: بعد از بررسی لازم مشخص گردید که بیشترین آسیب های اجتماعی شهرستان بیله سوار در جامعه روستایی اتفاق می افتد و باید شورای فرهنگ عمومی در این راستا یک کار عملیاتی و جهادی فرهنگی انجام دهد .

وی ضمن تشکر از مسئولین وعوامل جذب سرمایه گذار در شهرستان بیله سوار، خواستار پیگیری موانع پروژه های نیمه تعطیل مراکز تولیدی شدند و تاکید نمودند که هر مسئول و مدیری در حوزه کاری خود، نسبت به توسعه و کارآفرینی و در کنار آن مانع زدایی و بسترسازی لازم اقدام نمایند.

ادامه جلسه مراسمات ماه مبارک رمضان مورد بررسی قرارگرفت که رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار در این خصوص گفت: وجود کرونا موجبات مشکلات عدیده ای در اجرای برنامه را بدنبال دارد. اما باید این تهدیدات را تبدیل به فرصت کنیم و با شکل های مختلف در زنده و پویا نگه داشتن این امر دینی در بین مردم تلاش کنیم و در صورت اجرایی شدن برنامه ماه رمضان در فضای باز و آزاد، باید تمهیدات لازم و بستر سازی امورات را با همکاری تمامی نهادها و ادارات مربوطه انجام دهند .

سپس اعضای شوراء به ارائه نکته نظرات در موضوعات و دستور کار نموده و همگی به اتفاق قول تلاش برای  احیای شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین و نامگذاری شده است را تاکید کردند
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۰۶
دبیرخانه شورا |