اخبار

امام جمعه ماهنشان تأکید کرد لزوم تبلیغ فضائل ماه رمضان در فضای مجازی

امام جمعه ماهنشان تأکید کرد لزوم تبلیغ فضائل ماه رمضان در فضای مجازی
امام جمعه ماهنشان بر اهمیت تبلیغات در زمینه فضائل و ویژگی های این ماه مبارک در فضای مجازی و حقیقی تاکید و خاطر نشان کرد: ضمن احترام به مصوبات ستاد ملی کرونا عدم تبلیغ در ماه رمضان را جایز ندانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماهنشان با حضور اعضای جلسه برگزار شد.
عجملو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهنشان و دبیر شورای فرهنگ عمومی ماهنشان ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر از حضور اعضاء در این جلسه، به ارائه گزارش عملکرد شورای در سال 99 پرداخت.
در ادامه حجت الاسلام علی اکبری امام جمعه ماهنشان در سخنانی ضمن تبریک سال جدید و فصل جدید و ورود به قرن جدید، بر حمایت مقتدرانه از شعار سال تاکید و اظهار امیدواری کرد: همه باید در جهت تحقق این شعار تلاش کنند.

وی همچنین از عدم حضور اعضای گلایه مندی خود را ابراز کرده و عنوان داشت: دستگاههای غایب موظفند ضمن حضور در جلسات آتی علت عدم حضورشان در جلسات قبل را نیز اعلام کنند.
امام جمعه ماهنشان با قرائت حدیثی از پیامبر اعظم (ص) از زبان امیرمومنان علی (ع) از آثار و برکات ماه مبارک رمضان مطالبی عنوان کرد.
حجت الاسلام علی اکبری بر اهمیت تبلیغات در زمینه فضائل و ویژگی های این ماه مبارک در فضای مجازی و حقیقی تاکید و خاطر نشان کرد: ضمن احترام به مصوبات ستاد ملی کرونا عدم تبلیغ در ماه رمضان را جایز ندانست.
وی خاطر نشان کرد: مسئولین شهرستان موظفند روزهای این ماه عزیز را تقسیم بندی کرده تا به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی ویژه ای داشته باشند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماهنشان تظاهر به روزه خواری را شرعا و قانونا جرم دانست و آنرا عملی مضموم بیان کردند که قطعا باید بصورت ویژه در این ماه توسط دستگاههای ذیربط مورد رسیدگی سریع قرار گیرد.
امام جمعه ماهنشان در بخش دیگری از سخنانشان برخورد با مجرمین روزه خوار در ملأ عام را مطمئنا بازدارنده تلقی کردند و همچنین بر اهمیت دادن مردم نیز به مقوله امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
در ادامه فرماندار ماهنشان و نائب رئیس شورا در سخنانی ضمن تبریک عناوین بدست آمده توسط افراد و ادارات شهرستان ، از تلاش آنها و دستگاههای ذیربط در رسیدن به سکوهای برتر تقدیر کرد.
جزونقی بی حرمتی به احکام شرعی توسط افراد روزه خوار در ملأعام و روزه خواری را ترویج بی دینی دانسته که ره آوردی جز آسیبهای اخلاقی نخواهد داشت.

وی با تبیین جایگاه قرآن کریم به برگزاری محافل انس با قرآن در فضای مجازی تاکید داشت و نصب احادیث و روایات بر سردرب ادارات را در این ماه پربرکت تاثیر گذار دانست.
نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی در بخش دیگری از سخنان خود از نمایندگی سازمان صدا و سیمای مرکز زنجان مستقر در ماهنشان انعکاس اخبارامید بخش را مطالبه کرد.
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲