اخبار

همزمان با ماه رمضان؛

9 فیلم کوتاه قرآنی در فضای مجازی منتشر می شود

9 فیلم کوتاه قرآنی در فضای مجازی منتشر می شود
مسئول واحد قران و عترت اداره کل فرهخنگ و ارشاد اسلامی کردستان از انتشار ۹ فیلم کوتاه حاوی مجموعه‌های یک تا دو دقیقه‌ای پویانمایی با موضوع قرآن و سبک زندگی اسلامی به مناسبت ماه مبارک رمضان در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش شورای فرهنگ عمومی کردستان، «کامل گلباغی» در نشست مشترکی که با حضور هادی زاده معاون فرهنگی اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان و معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد و مسئول امور قرآنی و کارشناس  شورای فرهنگ عمومی برگزار شد، با تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: 9 فیلم کوتاه حاوی مجموعه‌های یک تا دو دقیقه‌ای پویانمایی با عنوان «ماجراهای گردالوها» از تولیدات دفترفرهنگی و تولید محتوا ستاد کانون‌های مساجد، وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و وزارت کشور برای توزیع در فضای مجازی تهیه شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان با بیان اینکه این فیلم‌های کوتاه به مرور در طول ماه مبارک رمضان نشر داده می شود، افزود: علاقه مندان می توانند این فیلم های کوتاه را در سامانه بچه‌های مسجد و گروه‌های فعال کانون‌های مساجد و موسسات قرآنی و مخاطبین حوزه فرهنگ و هنر مشاخهده کنند.

وی با اشاره به اسامی این فیلم‌های کوتاه اضافه کرد: «ظریف‌تراز گل» از عناوین یکی از فیلم‌های تولیدی است که پیام نهایی فیلم آن است که «مادر گل است» و باید لطافت او را حفظ کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان «محافظ خانواده»، با پیام زن محافظ خانواده است و «مربی واقعی» با پیام رفتار تو موثرتر از گفتارتوست را از دیگر عناوین و پیام‌های فیلم‌های تولیدی برشمرد.

مسئول واحد قران و عترت اداره کل فرهخنگ و ارشاد اسلامی کردستان «بزرگترین سرمایه خانواده است»، «صله رحم عمر را طولانی می کند»، «همتراز رسانه» و «ازدواج پولکی» را از دیگر موضوعات فیلم‌های تولیدی برشمرد.

گلباغی در پایان «پدر مهربان» و «محله خوب» را از دیگر موضوعات فیلم‌های تولیدی توسط دفترفرهنگی و تولید محتوا ستاد کانون‌های مساجد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت کشور برای توزیع در فضای مجازی دانست.

 

۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ۱۰:۳۷