اخبار

اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهریار با محوریت تبیین شعار سال 1400

اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهریار با محوریت تبیین شعار سال 1400
با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی سال جدید در مسجد جامع شهریار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار، رئیس اداره و دبیر شورا ضمن تبریک  سال نو  گزارشی از جلسات سال گذشته را بیان داشته  و در ادامه به  قرائت دستور جلسه با عناوین تبیین  شعار سال توسط رئیس شورای فرهنگ عمومی و تشریح موضوع آسیب در خانواده توسط دکتر قره باعی مشاورارشد سازمان بهزیستی پرداخت.

در این جلسه حجت الاسلام سالمی بیان داشت: یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی در کل کشور تبیین شعارسال و پیگیری آن است و از مصادیق فرهنگ عمومی نیز میتوان به تولید کار و اشتغالزایی اشاره کرد که باید در جامعه گسترش یابد . اسلام دین کار و تلاش است و شورای فرهنگ عمومی شهرستان برآسیب زدایی متمرکز می باشد  چنانچه بحث میز نماد، صدور گواهی سلامت روان زوجین پیش از ازدواج و بررسی طلاق درجامعه از جمله این مصادیق است که از سال گذشته تاکنون در حال پیگیری است .

در ادامه دکتر قره باغی(مشاور ارشد سازمان  بهزیستی) به بیان توضیحات مفصلی در مورد نقش پدر و مادر در کاهش آسیب های خانواده و سلامت جامعه پرداخت .

پس از بیان نقطه نظرات اعضای شورای فرهنگ عمومی و طرح سوالات از دکتر قره باغی و پاسخگویی وی، رئیس شورای فرهنگ عمومی به جمع بندی مطالب پرداختند .

 
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ۱۳:۳۷
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |