اخبار

چهل و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک برگزار شد

چهل و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک برگزار شد
اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی قرچک در سال 1400 با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک، در این نشست محمود برزگر دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن خیر مقدم به اعضای شورای فرهنگ عمومی گزارشی از عملکرد و موقعیت شورای فرهنگ عمومی شهرستان را برای حاضرین در جلسه ارائه داد و با اشاره به مصوبات جلسات قبلی شورای فرهنگ عمومی در سال 99 گزارشی از روند اجرای مصوبات و برنامه های فرهنگی و هنری سال گذشته را برای حاضرین قرائت کرد.

در ادامه حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید به بیان مطالبی پیرامون پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب پرداختند .

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان از اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته به طور مرتب برگزار شده است ابراز خرسندی نمود و افزود:  بحث فرهنگ عمومی یک بحث بسیار تاثیر گذار است و می تواند ضامن اجرای همه برنامه ها باشد.

حجت السلام اسماعیلی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پیام نوروزی ایشان بیان داشت: پیام های مقام معظم له خط و مشی و تکلیف است و باید همه دستگاه ها تمام تلاش شان را در جهت عملیاتی شدن بیانات ایشان به کار بگیرند.

در ادامه بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک نیز گزارشی از روند رشد حوزه اشتغال و تولید و نیز گزارشی از پیشگیری و درمان بیماری کرونا در شهرستان را ارئه داد و بیان داشت:  برنامه های ماه مبارک رمضان امسال باید با رعایت دستورات العمل های بهداشتی به خوبی انجام شود و همه مراسمات در فضای باز و در جهت کنترل و مهار بیماری کرونا باشیم.

وی تدبیر رهبری در بیان پیام های نوروزی را یک تکلیف نامید و افزود: اگر همه توان مان را در تبیین این پیام نوروزی بگذاریم قطعا می توان امیدوار بود که خیلی از مشکلات اقتصادی مملکت بر طرف می شود و می توانیم از همه بحران ها عبور کنیم.

در ادامه جلسه تعدادی از اعضائ شورای فرهنگ عمومی گزارشی از عملکرد فرهنگی دستگاه خود در سال 99 و برنامه های پیشرو با توجه به شعار سال جدید را به حاضرین ارائه کرد.

گفتنی است در این جلسه پیرامون عملیاتی شدن پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و نحوه برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ۱۳:۳۴