اخبار

برگزاری نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال 1400 در ملارد

برگزاری نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال 1400 در ملارد
اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد در سال 1400 با موضوع شعار سال و با حضور مسئولین و اعضاء شورا در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، جلسه‌ شورای فرهنگ عمومی مشترک با کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ملارد با حضور حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه، سجاد برنجی فرماندار، امیر اسماعیل پورروشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین ذیربط و جمعی از مدیر عاملان شرکت های تولیدی در شهرک صنعتی صفادشت  و به میزبانی شرکت نوتریکا گندم طلایی برگزار شد.

 در این جلسه علاوه بر تشریح شرایط واحدهای تولیدی شهرستان ملارد، مشکلات تعدادی از شرکت ها مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام حسینی نوری در این نشست با بیان اینکه توجه به رفع مشکلات تولیدی در راستای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری حائز اهمیت است، افزود: مسئولان باید ضمن حفظ اشتغال موجود در شهرستان به توسعه بیشتر واحدهای در حال فعالیت و ایجاد واحدهای جدید اهتمام ورزند.

امیر اسمعیل پور روشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از دستور جلسات و مصوبات  قبلی شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد  پرداخت و افزود: شورای فرهنگ عمومی با سیاستگذاری خود می تواند نقشه راهبردی شهرستان را با رصد مسائل و مشکلات موجود در همانند سازی آن با سر فصل های ابلاغی از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور و با تدوین راه حل ها عملیاتی کند. 

 
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ۱۳:۲۳
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |