اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی کردستان:

ورود به ماه مبارک رمضان باید با معنویت همراه باشد

ورود به ماه مبارک رمضان باید با معنویت همراه باشد
رئیس شورای فرهنگ عمومی کردستان با تاکید بر بهره مندی از فیوضات ماه رمضان گفت: افراد روزه‌دار باید با جهاد، انفاق، حفظ گوش و چشم و غیره ایام رمضان را سپری کنند و با معنویت و نورانیت وارد ماه مبارک رمضان شوند.
به گزارش شورای فرهنگ عمومی کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی مناسبت‌های ملی و مذهبی کردستان با اشاره به ماه مبارک رمضان و برنامه‌های این ایام اظهار کرد: برای هر انسانی ماه رمضان جایگاه و احترامی دارد و باید شان و جایگاه این ماه مبارک حفظ شود.

 

وی اعلام کرد: انسان روزه‌دار باید با جهاد، انفاق، حفظ گوش و چشم و غیره ایام رمضان را سپری کند و با معنویت و نورانیت وارد ماه مبارک رمضان شوند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی کردستان اضافه کرد: یکی از ضروریات و وظایف ما در ماه رمضان نگه‌داشتن حرمت مقدسات مردم و احکام دین در این ماه مبارک است و باید در این ماه، مراقب رفتار؛ برخورد و زبان خود باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان همچنین با اشاره به لزوم تحقق شعار سال خاطر نشان کرد: تحقق شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نیازمند توجه به عمق و باطن قضیه دارد و با نگاه سطحی محقق نمی‌شود.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی اعلام کرد: برای تحقق شعار سال باید همه ادارات برنه‌ریزی کنند و منویات مقفام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند.

 

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات 1400، ایجاد انگیزه و رغبت لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را ضروری خواند و بیان کرد: باید به دور از شعارزدگی زمینه‌ حضور گسترده مردم در انتخابات 1400 را فراهم کرد.

 

نماینده ولی فقیه کردستان اضافه کرد: فعالیت مدیران ادارات و نوع برخورد با مردم نیز در ایجاد زمینه‌های حضور مردم در انتخابات مهم است و باید مردم را با ملاطفت و مهربانی به شرکت در انتخابات ترغیب کنیم.

۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۵۳