اخبار

شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد استان تهران تشکیل جلسه داد

شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد استان تهران تشکیل جلسه داد
شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد با حضور اعضای شورای شهرستان و محوریت جمع بندی مصوبات سال 99 برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد اظهار داشت: فرهنگ یکی از مولفه های قدرت در جوامع است . "امام خمینی ره: جمهوری اسلامی یک قدرت فرهنگی در دنیاست" .

وی افزود: انقلاب ما انقلاب فرهنگی است . مقاومت و ایستادگی، تفکر بسیجی، ایمان به خدا، ایمان به خود باوری، خودسازی، کار جمعی، و مشورت همه از مولفه های فرهنگ اسلامی است . قدرت فرهنگی اسلامی خود اسلام است . ولایت فقیه منبع قدرت ماست .     

امیر اسمعیل پور روشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از دستور جلسات و مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد در سال 1399پرداخت و افزود: شورای فرهنگ عمومی با سیاستگذاری خود می تواند نقشه راهبردی شهرستان را با رصد مسائل و مشکلات موجود در همانند سازی آن با سر فصل های ابلاغی از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور و با تدوین راه حل ها عملیاتی کند .

گفتنی است این جلسه با مصوباتی همراه بود که از اهم آن اختصاص اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد در سال 1400 به ارائه برنامه ها و راهکارها در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با شعار سال 1400 می باشد.

۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ۱۰:۰۰
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |