اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی کردستان:

خطا نکردن بهترین عمل در ماه شعبان است

خطا نکردن بهترین عمل در ماه شعبان است
حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: بهترین عمل در ماه شعبان المعظم خطا نکردن است و انسان باید تلاش کند در این ماه مرتکب خطا نشود.

به گزارش شورای فرهنگ عمومی کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی (25اسفندماه) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ماه شعبان ماه اعیاد شایسته و ماه پیامبر رحمت و مهربانی است و باید از این ماه به نحو احسن بهره برد.

 

وی با بیان اینکه بهترین عمل در این ماه خطا نکردن است، افزود: انسان باید تلاش کند که در ماه شعبان المعظم مرتکب گناه نشود.

 

وی خاطر نشان کرد: دوست داشتن انسان‌ها و عشق ورزیدن به آنها و توجه به رشد و تعالی طرف مقابل از ارکان امر به معروف به شمار می‌رود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی کردستان عنوان کرد: داشتن رفتار دلسوزانه، صبر و حوصله در شنیدن و گفتن کلام و داشتن اخلاص و معنویت در انحام کارها برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مهم است.

 

رئیس کل دادگستری استان کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: بزرگترین معروف در جامعه ما نظام اسلامی و دینی و بزرگترین منکر نظام ضد دینی است.

 

حجت‌الاسلام حسین حسینی اعلام کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید در راه خدا باشد و با خلوص انجام گیرد.

 

وی گفت: خودکنترلی و خودنظارتی در ترویج معروفات امری مهم تلقی می‌شود و افراد برای اجرای معروفات باید ابتدا از خود شروع کنند.

 

وی همچنین با بیان اینکه نخستین شعار رئیس قوه قضاییه مبارزه با فساد است، اضافه کرد: برخورد با فساد موجب اعتماد مردمی و ایجاد امید میان مردم خواهد شد.

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹