اخبار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: زیرساخت های مناسب، لازمه تولید محتوا در فضای مجازی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: زیرساخت های مناسب، لازمه تولید محتوا در فضای مجازی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: زیرساخت های مناسب، لازمه تولید محتوا در فضای مجازی
زارع از تشکیل کارگروه فضای مجازی ذیل شورای فرهنگ عمومی مازندران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباس زارع  ظهر روز(۲۷اسفند) در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال ۹۹ با بیان اینکه استان مازندران از نظر تعداد برگزاری جلسات این شورا در استان و شهرستان عملکرد خوبی دارد، اظهار کرد: از تلاش های نماینده ولی فقیه درمازندران برای همراهی جهت برگزاری مستمر نشست های شورای فرهنگ عمومی استان تشکر می کنم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ضمن ارائه گزارش عملکردی از فعالیت های شورای فرهنگ عمومی استان مازندرن به اهم مصوبات و فعالیت های این شورا اشاره کرد و گفت: امروز  ما فضایی به نام فضای مجازی داریم که غیر قابل انکار و گذشت است.
 
زارع افزود: از نظر خیلی از بزرگان این فضا، فضای واقعی و حقیقی است مازندران ما همواره در مسیر تهدید قرار داشته است چرا که سالانه میزبان ۳۰ میلیون گردشگر است که شاید در حوزه فعالیت‌های اقتصادی کمک حال باشند اما در حوزه فرهنگی برای استان خطرناک هستند که باید با برنامه ریزی از حضور گردشگران به عنوان یک فرصت برای ترویج فرهنگ بومی استان استفاده شود.
 
زارع  از  تشکیل کارگروه فضای مجازی ذیل شورای فرهنگ عمومی مازندران خبر داد و گفت: امروز تولید محتوا کلید واژه ای که آموختیم مشکل ما این که فضای مناسب برای باز نشر محتوا نداریم.
 
وی اظهار کرد: زیرساخت ها مناسب کشور ما نیست و باید با استفاده از ابزار هنر و رسانه خود را در این جنگ نابرابر در برابر این دشمن تا بن دندان مسلح از گزند آسیب ها حفظ کنیم.
 
زارع بیان کرد:برای ایجاد زیرساخت باید اساسی فکر شود در کنار تولید محتوا باید برای بازنشر محتوا فکر کرد، متاسفانه رسانه های داخلی دامنه هدف بازنشر محدود دارند .
۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۱۳
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران |