اخبار

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: برگزاری جشنواره طلوع موجب تولید آثار فاخر شد

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: برگزاری جشنواره طلوع موجب تولید آثار فاخر شد
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با تقدیر از برگزاری کنگره 3535 شهید و برگزاری نخستین جشنواره شعر و داستان طلوع گفت: برگزاری این جشنواره موجب مشارکت استان‌های مختلف و تولید آثار فاخری در حوزه شعر و داستان شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، محمدرضا سوقندی ضمن تقدیر از برگزاری کنگره 3535 شهید و برگزاری نخستین جشنواره شعر و داستان طلوع گفت: برگزاری این جشنواره موجب مشارکت استان‌های مختلف و تولید آثار فاخری در حوزه شعر و داستان شد.
 
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با اشاره به اینکه جان مایه فرهنگ و هنر اسلامی شعر و ادب است، اضافه کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز به این مبحث توجه بسیاری شده است.
وی ضمن تأکید بر مداومت و استمرار بر برگزاری جشنواره‌های ادبی بیان کرد: در اقدامی نوین این جشنواره در بخش فرهنگ و هنر و به یاد شهدای هسته‌ای و مدافع حرم برگزار شد، شهدای بزرگواری که کشور وامدار آنهاست.
سوقندی ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری جشنواره شعر و داستان طلوع بیان کرد: این جشنواره موجب شده که اندیشه‌های نو شکل بگیرد و خوشبختانه شاهد مشارکت چشمگیر شعرا و ادبا از استان‌های مختلف هستیم، حضوری که موجب تولید آثار فاخر ادبی شده است.
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵