اخبار

برگزاری مراسم رونمایی از کتب و تجلیل از مؤلفین کتاب شهرستان اسلامشهر

برگزاری مراسم رونمایی از کتب و تجلیل از مؤلفین کتاب شهرستان اسلامشهر
حسین کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر در مراسم رونمایی کتب از مؤلفین کتاب این شهرستان روز دوشنبه 25 اسفند ماه تجلیل نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر، کشاورزیان ضمن تبریک ایام شعبانیه و تشکر و قدر دانی از زحمات داود مرآتی مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی هنری طنین پویش فکر گفت: یکی از مهم ترین ملاکهای پیشرفت فرهنگی یک جامعه میزان تألیفات کتاب در آن جامعه است.

وی افزود: مطالعه در کشور ما قدمت چندین هزار ساله دارد و مادها روی سنگ و چوب می نوشتند و قبل از اختراع زبان مکتوبات وجود داشته و مطالعه در رگ و خون اجدادمان جاری بوده است.

کشاورزیان اظهار داشت: هرچه قدر کتاب با کیفیت بیشتری در جامعه تولید کنیم تأثیر آن در جامعه بیشتر است و ما بعنوان متولیان این امر وظیفه داریم از این قشر حمایت کنیم .

در ادامه هر یک از مؤلفین به معرفی کتاب خود پرداختند و مسائل و مشکلات خود را در این حوزه مطرح نمودند و بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت .

کشاورزیان در پایان از محمد صادق رحمتی مؤلف کتاب(آیینه های دلتنگی) ، یوسف اجاقی مؤلف کتاب (دین )، ناهید کریمی و ندا نعیمی مشترکا" کتاب (تربیت بدنی)، فاطمه خانی آرانی مؤلف کتاب (قصه های نور)، نرگس کارگر بیده مؤلف کتاب (تاثیر مدیریت دانش در آموزش و پرورش)، علی نامدار مؤلف کتاب (سیاست گذاری توریست در ایران) و سلاله برجی مؤلف کتاب (خلاء ذهن) با اهداء لوح تقدیری از تلاش ها و زحمات ارزشمند این مؤلفین تشکر و قدردانی نمود.

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |