اخبار

مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: 13 درصد از بودجه فرهنگی کشور متعلق به فرهنگ و ارشاد اسلامی است

مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: 13 درصد از بودجه فرهنگی کشور متعلق به فرهنگ و ارشاد اسلامی است
مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 13درصد از بودجه فرهنگی کشور متعلق به ارشاد است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان, غیاثی با بیان اینکه زمان مدیریت و خدمت به سرعت در حال رد شدن است، گفت: باید تلاش کنیم در دوره مسولیت خود خدمت گذار خوبی باشیم.
وی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات خوبی در حوزه های مختلف توسط ارشاد انجام شده است، گفت: در این مدت حوزه فرهنگ به لحاظ اعتباری مشکل داشت اما با وجود محدودیت ها اقدامات خوبی انجام شد.

مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدواریم در آینده با حل شدن مشکل اعتبارات توجه بیشتری به این امر شود و انتظاراتی که اصحاب فرهنگ و هنر از بودجه دارند محقق شود.
وی با اشاره به اینکه 13 درصد از بودجه فرهنگی کشور متعلق به ارشاد است، گفت: بقیه به سایر دستگاه های فرهنگی اختصاص می‌یابد.
غیاثی همچنین از شیوع ویروس کرونا بر جلوگیری از تجمعات اشاره کرد و گفت: با وجود این مشکلات و مصایبی که پیش آمد برکات بسیاری را هم شاهد بودیم و این باعث شد که برنامه‌های مختلفی در سطح ملی با استفاده از ظرفیت مجازی اجرایی شد.

وی با تأکید بر ریل گذاری در حوزه فرهنگ و هنر گفت: امیدواریم بتوانیم در این شرایط یک ریل‌گذاری مناسب داشته باشیم و با پیگیری مناسب به موازات فضای حقیقی از فضای مجازی هم به نحو احسن استفاده کنیم.

مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به سوابق مدیریتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کتابخانه های عمومی اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی زنجان به عنوان نخستین استان در بحث خیرین کتابخانه ساز وارد عمل شد و  الگوی سایر استان ها شد.

غیاثی همچنین به موضوع پیگیری اعتبارات استانی از محل سفر وزیر ارشاد به استان ها تاکید کرد و گفت: زنجان در این حوزه باید تلاش بیشتری کند.
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴